tirsdag 23. oktober 2012

Jeg er evig takknemlig

Etter oppfordring fra min mest trofaste leser, har jeg valgt å skrive et innlegg om de fantastiske folkene jeg bor sammen med, som lar jeg flytte ut og inn og ut og inn -helt gratis!
 
Den første er en smukk liten dame som jeg ikke bare har gleden av å bo sammen med, men også å jobbe sammen med til tider. Hun blir ofte forvekslet med å være min søster og dette synes hun er nesten like gøy som å få barnebillett på bussen. Ikke bare lar hun meg bo og spise gratis, men hun gir også råd om hvordan man bør rydde, vaske benker, og generelt leve livet sitt -helt gratis! (uten å måtte spørre engang!) Som å leve med sin egen gratise rådgiver! :)


Den andre som lar meg flytte ut og inn og ut og inn helt gratis, er en kjekk kar som forstår hvordan det er å være fattig student. Han var så grei og gjorde meg økonomisk ansvarlig for det mest bortskjemte kattedyret jeg noen gang har vært borti. Dyrlege-regninger, kattehotell-regninger og rådyr spesialfor bare for å nevne noen. Og denne mjuke gleden (som også kan brukes som vekkerklokke for dem som står opp kl 4.00) fikk jeg helt gratis! :D
 
Jeg er evig takknemlig :)
I can feel the love

1 kommentar:

  1. Du er jammen meg svært heldig, du, som har det så vannvittig greit, likte spesielt godt det med gratis(e) råd og gratis pelsdyr ( alt kan jo selges). så får du økonomiske problemer, selg de gode råda eller pels-fellen :-)
    god varm klem fra anonym

    SvarSlett