tirsdag 4. september 2012

Last Day Before the First Day of School!

Hei hå!
          I morgen begynner skolen eeeendelig! Gleder meg til å få begynt. De siste dagene har gått til daffing, SPISING, turer til kjøpesentre og bare henging med en haug av nordmenn (som jeg lovte meg selv jeg ikke skulle gjøre!).
          I går var det welcome back/ice cream party på skolen, fikk deja-vu fra 7 klasse når vi gikk på diskoteket på Hellemyr skole, bare at vi i går fikk gratis t-shorter, glow in the dark-tusjer og selvfølgelig gratis IS med masse tilbehør! Meg og Silje så noen jenter som hadde klippa opp sine tshorter skikkelig kult (det er jo sååå varmt og fuktig i lufta her nå), så vi ble skikkelig inspirert til å gjøre det samme og løp tilbake til dorm roomen til Silje og begynte å klippe i vei. De ble ikke like kule som de vi hadde sett....! Fikk liksom altfor mye utringing alle steder! Men det førte hvertfall til at vi fikk kjempemange gutter som kom opp å prata med oss så det var jo hvertfall godt for noe.
         I dag var det BBQ men siden vi likevel BOR i den matsalen (alt av sosial-liv skjer jo der) så ble vi der nesten hele dagen! IKKE BRA! Vi spiste omeletter, waffles, pancakes, cocoa-puffs frokostblanding, cinnamon toast crunch frokostblanding, lunch, middag og BBQ og maaaange M&M og choclate chip cookies! YUMMY! Jeg kommer til å trille hjem. Eller dere kan bare sende meg ut i Atlanteren så flyter jeg hjem! Snakk om å trille; den nye roommaten til meg og Joy er akkurat kommet nå! Hun har med seg eget kjøleskap som nå ruver midt i rommet hehe. Er litt redd for at hun skal spise opp maten jeg har i den lille mat-esken min.... I frykt for å si noe mer frekt, kan jeg jo si at hun er veldig snill og veldig amerikansk og det var jo det jeg ville!
         Men jeg har så syykt lyst å joine cross country teamet, men jeg må hvertfall ha dette semesteret til å trene meg opp til det nivået jeg var før. Kanskje jeg kan try out etter jul engang.. hvis ikke jeg har blåst opp til dobbel størrelse?

          
JEG SAVNER KATT :(



Utenfor Roosevelt Mall


Silje, Samuel, Daniel, Mona
 
Meg og Bea


Ice Cream Party!


Meg og Silje (som jeg henger med 24/7)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar